Realiza as túas xestións

co Concello de Narón

Sen limitacións horarias, sen desprazamentos, de forma rápida e segura.

> Inicio > Tramitación



00.- Comunicación de fogueiras de San Xoan / San Pedro


Cubrir a instancia de solicitude Achegar e enviar a documentación necesaria para tramitar a súa solicitude Rexistrar Descargar o xustificante

Cubrir a instancia de solicitude

Os campos marcados con * son obrigatorios
*Persoa solicitante
*Enderezo
Medios de contacto
  
  
Desexo recibir avisos a través de:

*Notificación de fogueiras

*Datos da fogueria/fogueiras






*Datos do propietario da finca



Coñezo e acepto o cumprimento dos seguintes requisitos:

• As dimensións non poderán superar os cinco metros de altura e os tres de diámetro.

• As fogueiras estarán situadas a unha distancia mínima de 30 metros das vivendas vehículos, instalacións, tendidos eléctricos ou telefónicos e zonas vexetais.

• As fogueiras non poderán estar situadas nas vías de acceso ou de circulación.

• En caso de que na zona exista máis dunha fogueira, a distancia entre elas debe ser dun mínimo de 100 metros.

• Non se queimarán residuos perigosos ou tóxicos, como pneumáticos, aceites, plásticos, envases baleiros ou aerosois.

• As fogueiras deben estar vixiadas até a súa total extinción, debendo contar con medios adecuados ás súas dimensións.

• No caso de que se levante vento que poida dificultar a vixilancia e/ou extinción da fogueira, esta deberá suspenderse ou apagarse de inmediato.

• En caso de calquera accidente avisarase o máis rápido posible ao 112.

• As fogueiras iniciaranse ás 20.00 h e deberán extinguirse antes das 3.00 h, sendo a persoa solicitante a responsable de garantir a limpeza de calquera residuo.

IMPORTANTE: A comunicación non implica autorización, xa que as autorización de queimas son competencia da Xunta de Galicia


Os datos persoais contidos na presente instancia son recollidos baixo o consentimento do interesado e serán obxecto de tratamento automatizado e incorporados aos ficheiros de información do Concello de Narón. O seu uso restrinxirase exclusivamente á xestión municipal, podendo cederse ou comunicarse a outras administracións públicas ou terceiros nos supostos previstos na Lei Orgánica 3/2018, de 5 de decembro, de Protección de Datos Personais e garantía dos dereitos dixitais. Os interesados poderán exercitar os dereitos de acceso, rectificación, supresión e portabilidade ,así como a limitación ou oposición ao seu tratamento por medio de comunicación o Concello de Narón mediante unha solicitude xenérica tanto de forma presencial como na sede electrónica sedeelectronica.naron.es ou correo electrónico ao delegado de protección de datos.

Información básica sobre Protección de Datos
Responsable: Concello de Narón.
Finalidade: Solicitude de servizos de carácter non obrigatorio.
Lexitimación:
  • Execución de un contrato.
  • Cumprimento dunha obrigación legal aplicable.
  • Actuacións a petición do interesado.
Destinatarios:
  • Non se cederán datos a terceiros, salvo obligación legal.
  • Non están previstas transferencias internacionais dos datos.
Dereitos: Acceder, rectificar e suprimir os datos, así como outros dereitos, como explicase na información adicional.
Información adicional: Pode consultar a información adicional e detallada sobre Protección de Datos na seguinte dirección:
https://naron.transparencialocal.gob.es/es_ES/rexistro-de-actividades